Din kurv er tom.
Alle vores produkter er specialfremstillede. Hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi er ikke ansvarlige for forkerte oplysninger, hvis du ikke giver os inden for 24 timer. Efter 24 timer er din ordre allerede placeret i produktion og kan ikke længere ændres. Købere påtager sig alle risici, når de vælger den forkerte stil og størrelse på deres køb, i dette tilfælde accepteres ingen retur eller refusion.
Mistede ordrer
Hvis en ordre går tabt under forsendelse, sender vi en erstatning til dig på vores bekostning. Du får et sporingsnummer, og det er det, vi bruger til at afgøre, om en ordre er gået tabt under forsendelse eller leveret.
Fejl i den manglende adresse eller forkert leveringsadresse
Hvis der er fejl i den manglende adresse, eller du giver os den forkerte leveringsadresse, der fører til mislykket levering og returnerer den til os, bedes du kontakte os, så løser vi problemet for dig.
Udveksling (hvis relevant, køber bærer returomkostningerne.)
Hvis du har brug for at bytte den til den samme vare, skal du sende os en e-mail på sales@aisope.dk og sende din vare til:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Alle produkter gennemgår en kvalitetskontrol, før de sendes til dig - men bare i tilfælde af at læse nedenfor!
Hvis produktet støder på et af nedenstående problemer, når du åbner pakken, så lad os vide det ved at tage et billede og e-maile os direkte med dit ordrenummer.
Det udskrevne billede er ikke klart.
Det udskrevne billede er ikke i midten af trøjen.
Pakke modtaget forkert mod ordren.
Beskadiget på grund af levering: revet, snavset.
Ordren er ikke i den rigtige størrelse, farve eller stil sammenlignet med ordren.
Andre fejl forårsaget af os.
Hvis det produkt, du har modtaget, har nogen af ovenstående problemer, bedes du kontakte os via e-mail eller websted med billeder af fejl og dit ordrenummer. Vi refunderer eller udskifter en vare, når problemet er bekræftet for at være korrekt.
Defekte, beskadigede, forkert sendte varer. Du er berettiget til fuld refusion eller ombytning, hvis vi sendte dig en defekt, beskadiget eller forkert afsendt vare. Hvis du mener, at din vare blev beskadiget under forsendelse, skal du indhente dokumentation for "Bevis for skader" fra din leveringsselskab, som skal inkluderes i din returnerede pakke.
Bemærk: * Retur accepteres kun, når varen ikke er blevet brugt eller vasket og i samme stand som du modtog den.
* Vi tager ikke noget ansvar for størrelsen, hvis vi gjorde det som din anmodning. I tilfælde af forsendelse af den forkerte størrelse sammenlignet med ordren følger vi ovenstående politik.
FORSENDELSE
For at returnere dit produkt skal du maile dit produkt til:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Din refusion udstedes til det samme kreditkort eller den originale betalingsmetode, som du brugte til at bestille. Da refusionen er en tilbageførsel af din betaling (du vil modtage refusionspenge inden for 72 timer), kan vi kun sende dem tilbage på samme måde som de blev modtaget. At tilbageføre en betaling på denne måde er den hurtigste og sikreste måde at få refusionen på vej tilbage til dig.
Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, trækkes omkostningerne ved returforsendelse fra din refusion.(Hvis vi sender de forkerte varer, giver vi dig fuld refusion.)
* Restitutionsproblemer: Nedenfor er få grunde til, at du får fuld refusion:
Duplikatbestilling, vi annullerer og refunderer en til dig (du modtager pengene tilbage inden for 72 timer).
Din (e) vare (r) har ikke modtaget inden for 30 dage, eller du har modtaget en beskadiget / defekt vare (se betingelser i RETURPOLITIK), vi løser forud for udskiftningsordrer, og du behøver ikke returnere varen. Men hvis du stadig vil refundere, behandler vi butikskreditten eller tilbagebetalingen, når vi har modtaget returvaren / varerne fra dig. Hvis du har brug for at returnere eller refundere din ordre, skal du læse følgende instruktioner omhyggeligt
* Hvordan returnerer du dine varer?
Trin 1: Sådan vender du tilbage?
- Returret skal sendes tilbage til os inden for 30 dage fra den dato, din pakke er leveret.
- For at være berettiget til en retur skal din vare være ubrugt og i samme stand som du modtog den. Det skal også være i originalemballagen, der er ubrugt, ikke brugt og ikke er blevet vasket eller beskadiget på anden måde. Alt originalt syet i eller hængemærker skal stadig være intakt.
- For at fuldføre din retur, kræver vi en kvittering eller et købsbevis. Du er ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din (e) vare (r).
Trin 2: Vores kontrolbehandling.
- Når vi har modtaget dine returvarer, sender vi dig en e-mail for at underrette dig om, at vi har modtaget den. Vi underretter dig også om godkendelse eller afvisning af din refusion så hurtigt som muligt. Kontrolbehandlingen tager tid at sammenligne og diskutere med vores partner.
Derefter behandles din refusion. Det tager 1-2 hverdage at behandle, når vi har udstedt dem, og derefter modtager du refusionspenge inden for 72 timer.
- Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først kontrollere din bankkonto igen. Kontakt derefter dit kreditkortselskab. Det kan tage et stykke tid, før din refusion er officielt bogført.
- Kontakt derefter din bank. Der er ofte noget behandlingstid, før en refusion er bogført. Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på sales@aisope.dk
Bemyndiget til at repræsentere: Alex Burman Kontoradresse: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom E-Mail: sales@aisope.dk Svartid: om 48 timer Telefon: +447761980356 Tid: Mandag - Fredag, 9.00 - 18.00 (GMT+2)