Din kurv er tom.
Nej, det behøver du ikke. Du kan købe og tjekke ud som gæst hver gang.
Ved at oprette en konto hos os vil det dog give dig mulighed for at bestille uden at skulle indtaste dine oplysninger hver gang du handler hos os. Du kan tilmelde dig lige nu, eller du kan først begynde at shoppe og oprette din konto, før du tjekker ud på siden med indkøbskurven.
Klik på "Login / Register" efterfulgt af "Opret en konto" og udfyld dine personlige oplysninger.
Shop efter de ønskede varer, og føj den til din indkøbskurv. Når du er færdig, kan du gå videre til din indkøbskurv og tjekke ud. Kontroller og sørg for, at alle oplysninger er korrekte, inden du bekræfter dine køb og betaling.
Vi understøtter betalingsmetode: Paypal
Desværre kan vi ikke annullere en ordre, når den er afgivet. Dette giver os mulighed for at pakke dine ordrer effektivt og minimere fejl. Det tilrådes at kontrollere din ordre, inden du afgiver den.
Indtast kuponkoden i feltet "Kuponkode", og klik på "Tilføj" på siden med din indkøbskurv, inden du fortsætter med at tjekke ud. Bemærk, at vi ikke kan anvende kuponkoden manuelt på din ordre, hvis du har gået glip af at indtaste den under udtjekningen. Sørg for, at alle oplysninger er korrekte, inden du bekræfter dit køb.
Når du har afgivet din ordre, modtager du en bekræftelses-e-mail fra os for at bekræfte, at dine ordrer er modtaget. Bemærk dog, at ordrer først sendes, når din betaling er godkendt, og fakturerings- og leveringsadresse er bekræftet. Alternativt kan du kontrollere status for din ordre i "Min konto", hvis du er en registreret bruger.
Alle ordrer behandles inden for 2 arbejdsdage ekskl. Weekender og helligdage.
"PostNord Danmark" leveringstid er cirka 7-15 hverdage , "DHL" leveringstid er cirka 5-7 hverdage.
Aisope sender dig et sporingsnummer på e -mail, normalt efter at vi har afsendt din ordre, kan du bruge det til at kontrollere varesporingsoplysninger på det ekspresporingswebsted, du kender, eller kontrollere dine ordreoplysninger på vores websted. >> Spor din order
Desværre kan vi ikke omdirigere ordrer, når din ordre er bekræftet. Derfor skal du sørge for at angive den korrekte leveringsadresse.
Vi beklager at have sendt dig en ufuldstændig ordre. Kontakt vores kundeserviceteam, så vender vi tilbage til dig, så snart vi kan.
Vi beklager, hvis du havde modtaget en defekt vare fra os. Kontakt vores kundeserviceteam med et øjebliksbillede af produktet, så vender vi tilbage til dig, så snart vi kan.
Vi beklager at have sendt dig den forkerte vare. Kontakt vores kundeserviceteam, så vender vi tilbage til dig, så snart vi kan.
Send venligst en e-mail til vores kundeserviceteam, hvis du ikke har modtaget din pakke efter 30 dage, og vi hjælper dig i overensstemmelse hermed
Du kan kontrollere status for din pakke via "Spor din ordre" på for at finde ud af, hvorfor den måske er blevet forsinket. Alternativt kan du sende os en e-mail, så hjælper vi dig